Informujemy, że nasz projekt pod tytułem „Integracja jako klucz do sukcesu” został objęty w ramach projektu Zagraniczna mobilność edukacyjna uczniów i kadr edukacji  współfinansowanego przez Unię udziału ze środków publicznych Funduszu Społecznego+, w Programie Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027, które pokrywają zasady Programu Erasmus+.

Projekt dofinansowany jest ze środków UE (82,52%) - 218 289,48 zł   oraz ze środków finansowych państwa (17,48%) - 54572,37 zł .

Całkowita kwota dofinansowania wynosi 272 861,85 zł.

Działania

W ramach dofinansowania 21 nauczycieli z naszej szkoły uczestniczy w kursach i promocji dotyczącej celu podniesienia ich ograniczeń językowych i metod w zakresie integracji i pracy z uczniami ze SPE. Uczestnicy poznają metody i formy nauczania, aby lepiej poznać słuchaczy. Współpraca ze szkołami z Unii Europejskiej umożliwia dostęp do międzynarodowości naszych uczelni, a także umożliwia udostępnienie wiedzy w technologii wielokulturowej. Wyjazdy kadrowe promowały doświadczenie i dobre praktyki metodyczne z nauczycielami z innych państw, a także umożliwiały nawiązanie kontaktu z przyjaciółmi uczniów z Cypru, Malty i Włochów. Dzięki temu możemy pomóc naszym klientom uzyskać dostęp do usług technicznych.

Grupy Docelowe

Projekt 3 Główne grupy docelowe: administratorzy, uczniowie oraz szkoły jako instytucja.

Cele

  1. Podniesienie zaangażowania językowych 21 nauczycieli PSP1 w Szydłowcu o jeden poziom wg ESOKJ po odbytych stażach
  2. Poszerzenie usług w zakresie stosowania... metody dydaktycznych przez udział
  3. Poziom umiejętności w zakresie wykonywania metod i form nauczania w pracy z uczniem z SPE wśród kadry pedagogicznej
  4. Rozwój strategiczny uczniów PSP1 w Szydłowcu poprzez wydanie ich nauczycieli
  5. Zwiększenie wymiaru europejskiego oraz umiędzynarodowienie szkół

Efekty

Nauczyciel zaznacza swój udział w kursach językowych, ograniczając jego znaczenie do języka i poprawiając umiejętności w zakresie czytania, zrozumiałe i rozumiejąc w języku obcym. Zapoznaj się ze specyfikacjami krajów goszczących, zgodności obyczajów, historii, sztuki i co pozwoliłoby na wprowadzenie dodatkowych wyposażenia kuchni w ich warsztacie pracy o elementy kulturowe i społeczne.

uczestnicy zajęć poznają nowe metody pracy z uczniami z SPE, budują warsztaty wokół empatii i współodczuwania. Kadra zapoznawcza z zaawansowanymi metodami dydaktycznymi i narzędziami ICT w nauczaniu i testowaniu wiedzy.